Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:

Ανανέωσε ο Κλάους στο ΠΑΟΚ!Φήμες ότι υπάρχει και μπόνους για την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ...

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Υπέγραψε ο Λέτο!!!

Και επίσημα παίκτης της Κατάνια είναι ο Σεμπάστιαν Λέτο...



Την "τζίφρα" του σε συμβόλαιο 4 ετών έβαλε το μεσημέρι της Παρασκευής ο Σεμπάστιαν Λέτο.

Ο Αργεντίνος μετά από 1,5 χρόνο αποχή από τα γήπεδα δηλώνει έτοιμος να επιστρέψει,κάτι που είπε και στην επίσημη παρουσίασή του από την ιταλική ομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αργεντινού άσσου:
"Ήταν μια επιλογή που σκέφτηκα πολύ. Δεν είχα περιθώριο αποτυχίας μετά από τόσο καιρό τραυματίας. Με βοήθησε στην απόφασή μου το γεγονός πως υπάρχουν στα αποδυτήρια της ομάδας πολλοί Αργεντινοί και η ομάδα τα πηγαίνει πολύ καλά.



Η ομάδα στην επόμενη σεζόν μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο (σ.σ φέτος τερμάτισε 8η) και ελπίζω με την εμπειρία μου να πάμε ακόμα πιο ψηλά.Όσον αφορά την θέση μου, παίζω στα άκρα είτε δεξιά είτε αριστερά.
Η Κατάνια δεν είναι πισωγύρισμα για μένα αλλά ένα σημαντικό βήμα για τη καριέρα μου γιατί θα παίξω σε ένα μεγάλο πρωτάθλημα όπως το ιταλικό και δουλεύω σκληρά ώστε να είμαι έτοιμος από την πρώτη μέρα".

Εμείς το μόνο  που μπορούμε να κάνουμε φυσικά,είναι να ευχηθούμε πολύ καλή επιτυχία στο Σέμπα...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου